Sbírka pro Davida

09.08.2018 16:19

Zaplať svoje daně a nestěžuj si na ně,

příjmi trpně další facku – rasistický nácku.

 

Policie začala vyšetřovat případ z dubského koupaliště, kde v úterý skupina Romů v početní převaze napadla jednoho muže bílé pleti.

 

Opiste si cislo uctu a rozeslete ho kam vas jen napadne..................................

(s rozumem prosim )

Je to tu - čislo účtu, ktery bude transparentni(transparentnost zaridi banka po 10 dnech od zalozeni uctu )... az bude David schopen, bude mu ucet verejne predan a on rozhodne jestli to bude zverejneno(zavistivci a zli lide. rozumite mi? 

CHCI, aby jste vedeli, ze je to ma iniciativa, proroze myslim, ze takovej cin co udelal David by mel byt ocenen a prachy jsou to nejmensi cim mohu pomoci. chci aby kluk mel penize na najem, lecbu, leky a vse ostatni v dobe nez se zotavi a hlavne aby #pomohl i #jindy a nebyl zastrasen tim hruznym zazitkem.

CHCI, aby jste vedeli ze David neprisel o vsechny zuby, ma sesitou tvar zevnitr, zvenku, sramy, zebra spatny apod, ale zuby kupovat nemusi(to jen pro ty, co by chteli poslat dar kvuli zubum, ktere ma. nechci pak poslouchat, ze jsem nekoho... No... podelal- opet to pisu kvuli zvlastnim lidem).

Je to jen na VAS, jak to citite a jestli chcete pomoci. jak jsem uz psal-nejde o to kolik se vybere. dulezite je ze pomuzeme dobremu človeku, ze priste se snad zase prekona a zakroci!

Pavel Bruzek

č.ú: 3154107103/0800

 

 

"Férová" bitka v brouzdališti. Incident na koupališti v Dubí vyšetřuje policie

Dubí - Policie začala vyšetřovat případ z dubského koupaliště, kde v úterý skupina Romů v početní převaze napadla jednoho muže bílé pleti.

teplicky.denik.cz/zlociny-a-soudy/ferova-bitka-v-brouzdalisti-incident-na-koupalisti-v-dubi-vysetruje-policie-20180808.html

 

 

Napadení na koupališti v Dubí: Policisté obvinili z útoku prvního člověka

Dubí  - Vyšetřovatel teplické policie obvinil na základě provedeného šetření z přečinu výtržnictví a násilí proti skupině obyvatel a proti jednotlivci 26letou ženu z Teplic.

www.e-teplicko.cz/zpravy/teplice/122157-napadeni-na-koupalisti-v-dubi-policiste-obvinili-z-utoku-prvniho-cloveka

 

video:

Brutální napadení na koupališti v Dubí

www.youtube.com/watch?v=Nv3O669HKls

 

Zpověď plavčíka, který byl u krvavého incidentu na plovárně v Dubí

www.youtube.com/watch?v=8CLdGjgxO-c

 

Očité svědectví

"Přátelé i vy ostatni. Cítím hlubokou bezmoc vztek a smutek zároveň. Dnes jsem s manželkou a dětmi navštívil koupaliště Plivatko v Dubí. Otřesný zážitek který jsme zažily mne přesvědčil o tom že soužití majority s minoritou je už přes všechny snahy, prohlášení a další kecy nemožné. Konflikt který se odehrál v dětském brouzdališti. Pro ty kdo nevěří znova píšu v dětském brouzdališti. Začátek byl banální jak už to tak v dnešní době bývá. Takzvané bílé deti a romské děti si prostě v brouzdališti hráli jak umí. Nevím jak bych je jinak rozlišil protože do dneška pro mne byli jen jedny děti a lidi jsem rozlišoval jen na dobré a spatne. Pak jedno romské dítě věřím že nechtěně začalo topit dítě takzvané bílé. Matka bílého dítěte priskocila dítě co topilo její dítě chytla odstrcila a zvedla svoje dítě. A tím to mělo skončit. Bohužel, neskončilo.

Matka romského dítěte priskocila kromě sprostých a samozřejmě rasistických nadavek začala opravdu hodně brutálně bit matku topného dítěte rány střídal brutální tahání za vlasy. Během toho zmatku jeden obyčejný mladý muž podotýkám úplně obyčejný vůbec žádná vazba a jak jsem se později dozvěděl nebyl dokonce ani známý těch napadených vbehl do bazenu a snažil se napadené ženě pomocí. V tu chvíli už v bazenu mezi ještě pár dětmi které nechápali co se děje křičely a brecely byly naběhle dvě romské ženy a dalších šest romských chlapů. Ženě se v tu chvíli podařilo z bazénu utéct a všech těchto minimálně 7 lidi začalo brutálně bit kluka co se ženě snažil pomoci a když píšu brutálně tak mi věřte že to bylo opravdu strašlivé protože od té chvíle jsem to vše viděl asi že tři metrů, předchozí dej jsem viděl z větší dálky ale běžel jsem k místu protože tam byla moje žena a jedno z mých deti. Připadal jsem si jak v tranzu a nejdřív mne napadlo že pobežím pro zbraň a vystřelím a pomůže to ale najednou jsem viděl toho kluka v krvi jak ho řezou a byl tam v tu chvíli jenom on a těch 7 hrdinu navíc jak na potvoru jsem 9 plasmusku nechal v aute.

Jako by zdálky slyším moji ženu Peťo bez tam oni ho zabijou a já kterej se v životě pral asi petkrat z toho jsem dvakrát slušně nafasoval jsem jak v takový mlze viděl obličej toho kluka jak je tam sám a najednou jsem vedel že tam musím i kdyby mne dobili jak jeho. Běžím tam křičím nechte ho snažím se ho vytáhnout z pod nich, najednou už kolem sebe vidím plavcika a pár dalších takzvané bilejch chlapů. Přestávaji ho najednou mlatit, většina někam zmizí, nevím jak je to možný ale najednou vidím normálně kdyby jste všechny co ho mlátil postavili přede mne nedokážu je popsat, vidím toho kluka krvavé potrhanej bez zubů ale žije. Bazének plnej jeho krve já ruce a nohy taky od jeho krve. Nechápu nic jak v tranzu se jdu osprchovat, najednou už se objevuje policie tábor jakože bílých pravdivé popisuje situaci, moje žena co to viděla od úplného začátku popisuje taktéž. Romská žena co konflikt začala je pritomna popisuje zcela lživé celou situaci.

Probírá mne to z letargie začnu řvát na celé kolo proč lze policista mne div nezatkne ale když mu říkám že jsem byl první kdo skočil pomocí tomu klukovi pochopí situaci a uklidní mne i sebe. Mám pár přátel mezi romy Vietnamci a i dalšími. Jestli se vám po zveřejnění tohoto pravdivého příběhu nelíbí že po dnešku už budu dělat rozdíly odebere si mne z přátel. Tolik zloby vyhruzek a nadavek co se dneska sešlo na moji rodinu děti a okolní přihlížející už nejsem ochoten tolerovat Přísahám na vše a všechny co mám rád že co jsem napsal je nepribarvena pravda. Nejsem žádné hrdina je mi zle ještě teď při pomyšlení že jsme mohli se ženou dopadnout jako ten mladík. On hrdina je, udělal co bylo správné, doufám že se někdy ještě uvidíme, při odjezdu záchranky se na mne podíval a podekoval v tu chvíli jsem se na vteřinu cejtil strašně dobře. Ještě se omlouvám za případné pravopis, jsem pořád v tezkejch emocich a navíc telefon to dělá někdy sám. Podepisují se celým svým jménem aby nikdo nebyl na pochybách že je to jenom anonymní zvlášť

Petr Stefanec"

 

Nominační formulář na Cenu Michala Velíška pro Davida Michaljaka

www.adra.cz/nadace-adra/cena-michala-veliska/nominace--koho-a-jak/nominacni-formular

 

Cikáni schvalují pokus o vraždu bílého muže v Dubí! Je prý v pořádku, že gang cikánu zmlátil bělošku a bělocha

www.vlasteneckenoviny.cz/?p=204633

 

Protest proti násilí, rasismu a zvýhodňování nepřizpůsobivých

18. srpen v 13:00–17:00

Dubí, u budovy Městského úřadu (z ul. Sídliště Družba)

 

Událost na fb

www.facebook.com/events/2072552592763085/?active_tab=about