JEDNO PÁSMO, JEDNA CESTA

23.05.2017 10:23
Velmi mne upoutal článek na internetových stránkách Sputnik ČR, nazvaný „Putin podpořil projekt Jedno pásmo, jedna cesta“. Zatím jsem se s tímto projektem blíže neseznámil, a proto jsem neutrálním v jeho hodnocení, ale nikdy by stát, který je na tom tak bídně, jako jsme my, neměl odsuzovat něco, co by naší republice pomohlo se dostalo nás ze skupiny na úrovni rozvojových zemí, jako nás zařadila jedna dánská statistická firma! Nejsem Proameričan a také nejsem ani Prorus, ale chtěl bych, aby se již naši občané (a i já) konečně dostali z té mašinérie utahování opasků, která již řádí celých 27 let od naší tzv. Sametové revoluce. Jak jsem již kolikrát psal a jsem o tom přesvědčen! NIKDY NIKDO NIKOMU NIC ZADARMO NEDÁ! 
 
To bychom si měli konečně uvědomit! Hlavně v době, kdy začíná být přebytek zboží a hledají se nové zdroje, tedy státy a lidé, kteří tyto produkty budou kupovat!!! Jsme velmi malým státem, který si nemůže diktovat všechny obchodní a finanční podmínky při různých transakcích, ale zase naopak nejsme tak malým státem, aby nás bral každý na hůl a dělal si s námi, CO CHTĚL!!! 
 
 
 
 
 
Obsáhlá reportáž z Číny – fórum „Jeden pás – jedna cesta“ (hedvábná)
 
 
Obsáhlá reportáž z Číny – fórum „Jeden pás – jedna cesta“ (hedvábná). Jsou tam i videa + video ze společného fotografování. Zemana jsem tam nezahlédla (možná jsem špatně koukala), zaregistrovala jsem kromě šéfů Euroazijského svazu také šéfku MMF, Řeka, Maďara…
 
Když se na to tak koukám, Zaorálek by zasloužil po papuli…