Jak jsem pocítil strach z nenávisti, kterou šíří ROMEA.cz & HateFree!

09.11.2016 11:47
Včera večer jsem jel autobusem linkou 195 (v Praze) domů z práce. Vedle mě seděl jeden Rom a o kus dál stál romský pár. Rom vedle mě si zrovna pouštěl video na idnes (samozřejmě nahlas), které zveřejnila ROMEA.cz: Jednalo se o video ze žatecké restaurace, kde zfetovaný Rom napadal hosty, kteří  ho následně s policií museli zpacifikovat. Rom později zemřel: 
 
Když uviděl, že si o tom začali povídat další dva Romové stojící opodál, dal se s nimi do řeči a na celý autobus na sebe řvali, že to těm s... rasistickým vždycky projde, a další věci. Tato nenávist, proti které údajně bojuje sesterská organizace HateFree, vzbudila  u poloviny autobusu strach z toho, co přijde. Chtěl jsem jim z počátku oponovat, ale strach z možných následků zvítězil. Dělal jsem tedy, stejně jako ostatní, že nic neslyším. Naštěstí jejich nenávist zůstala jen u slov. Protentokrát.
 
 
 
 
 
JINÁ HROZÍCÍ MIGRACE, O KTERÉ ANI MOC NETUŠÍTE. BYT ZA 1 KČ?
 
KAREL FIEDLER
 
Netušíte sice asi o jaké jiné hrozící migraci mluvím, o problému jste už ale slyšeli určitě. Janov, Chanov, Obrnice (a můžeme už asi začít pomalu připisovat Jirkov, Chomutov, Most …) Už tušíte? Problém nepřizpůsobivých nájemníků – dlužníků. Ze známých Janova a Chanova už problém zmigroval do Obrnic, Jirkova, Mostu, Chomutova a až to zpustoší i tam, budou migrovat dále, dokud se byznys s chudobou a zneužíváním vyplácení sociálních dávat bude točit dál.