Viděla jsem realitu

01.08.2017 12:53
V naší zemi lidské zrůdy nechceme!
 
 Velmi děkuji panu Petru Hannigovi za jeho názor v diskusi pod článkem. Vystihl přesně pohnutky a smysl toho, proč byl napsán. Petr Hannig 56454
Máme zde (v Evropě) stále platné imigrační zákony a ujednání (Dublin 2), které země, kterým jsem dříve říkali západní - PORUŠUJÍ a to zcela drasticky. Itálie by neměla pouštět do svých přístavů lodě neziskovek s těmito ilegálními migranty a ty, kteří tomu pašování napomáhají, zcela podle platných zákonů soudit. To je rozumný názor ROZUMNÝCH. To, co popisujete je možné ve společnosti, kde převládá názor "ukamenovat cizoložnici" jako zcela správné a podle zákonů víry přijatelné řešení ženské nevěry (zajímavé je, že se mužská nevěra vůbec neřeší), či dokonce nařízené. Nesmíme připustit, aby vlivem nekontrolovatelného přílivu migrantů převážila v Evropě populace, která se řídí těmito zákony a naše moderní evropské zákonodárství považuje za rouhání.
 
Šárka Rosová Váňová 
Zhlédla jsem video. Je to úplně jiný pocit než se dívat na krvák plný potoků umělé krve a rafinovaně děsivých kolagenových masek. 
Jsem šokovaná, otřesená, zhnusená. Viděla jsem totiž realitu.
 
 
V naší zemi lidské zrůdy nechceme!
 
  Uprchlická otázka, chcete-li migrační vlna. Je úplně jedno, jak tuto cílenou okupaci civilizovaných zemí nazveme.
 Pro ty z vás, kteří máte slabší nervy či labilní žaludek. Video prosím raději nesledujte, pokud na něj někde na internetu narazíte. Ale nedají se donekonečna jen zavírat oči!
 
 
 
 
Přiměřeně laskavé příběhy
 
 Nabízím vám třicet nejúspěšnějších příspěvků mého blogu na zpravodajském portálu www.idnes.cz. Všechny jsem je okomentovala a opatřila barevnými fotografiemi. Pokud se při jejich čtení alespoň trochu pousmějete, pak kniha splnila účel.
Šárka Rosova Váňová 
 
 
E_kniha: Přiměřeně laskavé příběhy
 
 
Podpořit autorku možno též zde: