Pandemický plán

23.01.2022 16:26

Zasvěcený miliardář prozradil, jaký další plán s pandemií má globální elita

Plánem globální elity je, aby se oklamaní očkovaní vzbouřili a vytvořili stav anarchie, jaký jsme mohli vidět ve filmech o Šíleném Maxovi (Mad Max). Všechno pak zachrání jednotná světovláda.

 

Tyto informace zřejmě prozradil poskytovateli služeb, se kterým se spřátelil, jistý miliardář z Nového Zélandu. Cílem je, samozřejmě, návrat k feudalismu v režii celosvětové tyranie.

 

Nástin plánu globální elity

Nejmenovaný miliardář uvedl následující scénář vývoje pandemie:

 

PLÁN je násilně obrátit každého občana proti jeho vlastní vládě, když vakcíny povedou k hromadným úmrtím. Lidé propagující očkování padnou. Proto jsou tak použitelní. Biden je téměř mrtvý. Fidelito (pozn. redakce: kanadský premiér Justin Trudeau, o kterém se tvrdí, že je synem Fidela Castra) je na posměch.

 

Časová lhůta, ve které se projeví poškození vakcínami mRNA, jsou 2-3 roky. Očkování mRNA vakcínami „překonalo jejich nejdivočejší očekávání.“

 

Existuje protijed, kteří dostanou jen někteří. Stále totiž budou potřebovat lidi, aby jim sloužili.

 

Hněv očkovaných, které oklamali a umírají, povede k destrukci všech společenských institucí. „Spálí své vlády na popel“. Hned po anarchii se jako „velký spasitel“ vynoří nová světovláda.

 

Je toto důvod, proč někteří prominentní antivaxeři patří ke zednářské organizaci?

 

Věří v užitečnost toho, že nám předem řeknou, co budou dělat. Jsou to někteří z lidí, o kterých miliardář říká, že je „zverbovali“? Je toto důvod, proč nyní Twitter dovoluje šíření antivakcinačních informací?

 

Dementi: Očividně nevím, jestli se tento nejhorší scénář odehraje. Rozhodně doufám, že ne. Ale měli bychom ho mít na paměti.

 

Podrobnosti prozrazeného plánu globální elity

Neřeknu vám kdo, ani kdy. Řekněme jen, že jsem s touto osobou (nejmenovaným zasvěceným miliardářem) trávil dny a že na Novém Zélandu mají úkryt.

 

Bylo to poprvé vůbec, čem jsem se „flákal“ se známou zámožnou osobou. Šlo o náhodné setkání poté, co jsem pro ně udělal nějakou práci v Queenstownu. Měli jsme večeři, drinky a vedli rozhovory.

 

Na víkend mě pozvali k nim domů. Zveřejňuji to až teď, když jsem to zpracoval.

 

Byli mluvní a otevření, ale řekli mi, že pokud se o těchto věcech zmíním, tak jsme se „nikdy nesetkali“. Se smíchem však říkali, že tomu stejně nikdo neuvěří, takže „ať se líbí“, jen z toho mám vynechat jejich identitu.

 

Řekli, že zde (pozn. redakce: na Novém Zélandu) se nemáme čeho obávat, takže navzdory jimi řečenému se mám považovat za jednoho z nejšťastnějších lidí, kteří právě teď žijí na Novém Zélandu.

 

Zeptali se mě, jestli jsem se dal očkovat a ulevilo se jim, když jsem řekl ne. Podle nich \”kiwiové\” (pozn. redakce: přezdívka Novozélanďanov) protijed stejně dostanou, ale někteří se ho nedožijí. Konečně, někdo to tady „pro ně“ musí vést.

 

Nejprve jsem se zeptal, co je podle nich cílem celé této covidové záležitosti. S velkým zájmem se mě zeptali, co jím je podle mě, ale neuhodl jsem.

 

V podstatě řekli toto…

 

– Plán byl vymyšlen již před mnoha lety a dlouho byl jen plánem. Museli čekat mnoho let, než budou dostupné technologie k jeho uskutečnění. A naverbovat vhodné jednotlivce.

 

– Rozhodně je to o nastolení nové světovlády (podrobnosti budou následovat).

 

– Tato nová světovláda je již nastolená a roky funguje v úplném utajení, čekajíc za postranními čarami, táhnouc šachovými figurkami.

 

Nová vláda potřebovala některé nejlepší mozky planety, téměř všichni se již přidali z vlastní svobodné vůle a v plné víře ve věc nové světovlády. Podle jejich názoru jsou hrubou silou, za každou cenu zachraňující lidstvo.

 

– S těmi, kteří odmítli, se prý vypořádali, ale ve většině případů tu osobu přivádějí do širší skupiny a prostřednictvím diskusí ji přesvědčí a stane se oddanou věci. Tyto „mozky“ se většinou ucházejí o smyšlené pozice a jako první krok podstupují psychologická hodnocení a podobně.

 

– Tento plán je pokračujícím a tím nejsložitějším celosvětovým řetězem událostí, jaký byl kdy uveden do pohybu. PLÁNEM je v podstatě násilí obrátit každého občana každé země proti jeho vlastní vládě.

 

To, jak to dělají, je čirá genialita a čiré zlo.

 

„Jak bych k dosažení tohoto plánu postupoval já?“ zeptali se mě moji náhodní známí. „Jak byste obrátili každého občana každé země proti jeho vlastní vládě?“

 

To opravdu netuším. A tak mi vysvětlili podstatu:

 

– Musí být vytvořeno nějaké globální „onemocnění“.

 

– Musí existovat hromadný strach, panika a paranoia.

 

– Lídři, vědci a média se musí dohodnout na konsenzu léčby.

 

– Přípravek jim bude podáván v podstatě, aniž by si to vůbec uvědomovali.

 

– Zpočátku může být jen několik „povolených“ léků, všechny ostatní musí být považovány za nebezpečné, nespolehlivé a  zakázané .

 

– Lídři, vědci a média jsou zmanipulováni k přesvědčení, že tento lék (vakcína) je jediná možnost, jediný způsob, jak uchránit vás a vaši rodinu.

 

– Lídři, vědci a média vám svým způsobem dávají své slovo, že tento lék je bezpečný a účinný.

 

– Pro vyvolání maximální bolesti a hněvu, když se to pokazí, se cílem stávají i děti.

 

Tuto část jsem pokládal za zajímavou. Naši lídři, vědci a média NEJSOU spoluviníky v tomto plánu, ba vlastně ani žádnou jeho součástí. ŽÁDNÝ z nich, dokonce ani Fauci (pozn. redakce: americký mix Mikasa, Lengvarského a Krčméryho).

 

Pro tyto elity jsou jen materiál, který poslouží účelu a pak bude „odložen“, nebo „hozený rozzlobeným“! Jsou využíváni.

 

– Někteří outsideři, kteří „lék“ zpochybňují, jsou různými způsoby diskreditováni a cenzurováni.

 

– Povolené „léky“ jsou biologické jedy, jejichž plné projevení se trvá 2-3 roky.

 

– Tou pokročilou technologií, na kterou čekali, byla mRNA.

 

– Sociální sítě zaručují, že lidé o „lék“ prosí a stojí na něm v řadě.

 

Dalo by se říci, že plán je v tomto bodě již dobře rozjetý a zatím nesmírně úspěšný. Očkování mRNA bylo obrovské a všichni lidé věří, že „lék“ je jedinou cestou zpět k normalitě.

 

Řekli mi, že to překonalo i jejich nejdivočejší očekávání!

 

Co dál?

Nyní se realizuje konečný plán.

 

Úplně se změní vakcínový narativ. Řekli mi, že vakcína po čase zvýší infekce a úmrtí. Zemřou miliardy a lidé od zuřivosti spálí své vlády na popel.

 

Jejich lídři, vědci a média budou upalováni, honěni a zavěšováni na ulicích. Své vlády svrhnou OBE strany. Ta provaxerská, zcela oklamaná a umírající strana bude zuřit… nevaxerská strana bude zuřit, že je vláda dopustila, aby se to stalo.

 

Řekli mi také, že když se to stane, mám si na chvíli vzpomenout na „Šíleného Maxe“, ale jako „Elysium“, tedy ráj, si představit Nový Zéland.

 

Je několik určených dostupných zón, ale kvůli geografii a infrastruktuře je Nový Zéland znám jako Zóna 1. Když se masy zbaví svých vlád a všech, kteří je „zradili“ a budou mít dost utrpení, vynoří se jako velký spasitel nová světovláda. Prý to bude lehké.

 

Závěr

Tolik jsem si z vyprávění okruhu dotyčného miliardáře zapamatoval. Zřejmě jsem toho dost vynechal. Mluvili o tom dost obšírně, trochu však ignorovali přímé otázky.

 

Řekli, že se jim líbím a chtějí mě mít nablízku, když se prach usadí, a že jsem jim byl nesmírně užitečný.

 

Tak nevím, zčásti si myslím, že si se mnou pohrávali. Opravdu se cítím lépe tam, kde jsem teď.

 

Autor: Henry Makow, Zdroj:  henrymakow.com , Zpracoval: Badatel.net

 

Akce Omicron

Omicron z roku 1963

https://www.youtube.com/watch?v=LDWRegyQUwQ

 

 

OMICRON 1963 SCI FI MOVIE from Italy..Invasion of the human body to take over the world.

https://www.youtube.com/watch?v=88xGvqiato0