Co chcete podniknout se všemi těmi muslimy?

04.07.2017 15:56
Přetiskujeme blog Martina Konvičky, který přehledně sumarizuje to, jak bojovat s islámem. "Tu otázku jsem slýchal na setkáních s občany, většinou z úst odpůrců, kteří se mě snažili přimět k vyřčení něčeho žalovatelného. V debatách na netu mi podsouvají i „odpovědi“. Ano, to ty výroky, za které jsem žalován a které odmítám komentovat … což mi radí i právníci. Přesto bych se k té otázce vyjádřil. Je ji konečně třeba zodpovědět, protože bez jasné odpovědi na otázku „co s muslimy“ nelze o obraně před islámskou expanzí dost dobře hovořit."
 
 
 
„Nemůžete přece válčit s miliardou a půl muslimů“, říkají moji odpůrci, aby ukázali marnost veškerých mých snah. „Oni se své víry se nikdy nevzdají“, křičívají po mně zjašené sluníčkové slečny, naposled třeba  na setkání s občany v Českém Krumlově. Oba ty argumenty, jež mají ukázat na naivitu nebo donkichotství nebo dokonce násilnictví „Konvičky a konvičkovců“, jsou od začátku špatně. 
 
Jsou špatně, protože ani já, ani narůstající počet kritiků islámu v Česku i ve světě, nechce a nemá v plánu „válčit s muslimy“. Proč bychom to dělali? Smrtelným nepřítelem svobodného světa je islám – 
 
více: